|
||||||||||||||||||||||||||
Strona archiwalna! Zapraszamy do nowego serwisu wwww.przedsiebiorstwo.fairplay.pl
|
||||||||||||||||||||||||||
Edycja 1999
Druga edycja Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości "Przedsiębiorstwo Fair Play" otwarta była dla wszystkich firm, niezależnie od liczby zatrudnionych. Przystąpiło do niej 308 firm z całej Polski. W procedurach weryfikacyjnych ocenie podlegały przede wszystkim dane za 1998 r. Program z pozytywną oceną Komisji Ogólnopolskiej i Kapituły ukończyły 242 przedsiębiorstwa, które otrzymały certyfikat "Przedsiębiorstwo Fair Play" 1999. Spośród laureatów II edycji Kapituła wybrała firmy szczególnie się wyróżniające pod względem jakości kontaktów z klientami, kontrahentami i pracownikami, współpracy ze społecznością lokalna i otwartości na potrzeby najbardziej potrzebujących, firmy te otrzymały nagrody główne programu - Statuetki, w tej edycji były to:
W edycji 1999 na szczególna uwagę i wyróżnienie zasłużyły również:
One to otrzymały specjalne wyróżnienia "Przedsiębiorstwo Fair Play 1999". Wszystkie certyfikaty i nagrody wręczane były podczas gali finałowej, która odbyła się 17 stycznia 2000 r. w Warszawie, w Sali Koncertowej Filharmonii Narodowej. Swoją obecnością uświetnili ją Minister Gospodarki Janusza Steinhoffa, Prezes Krajowej Izby Gospodarczej Andrzej Arendarski i Dyrektor Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym Mieczysław Bąk, z rąk których nagrodzeni przedsiębiorcy odebrali na scenie certyfikaty "Przedsiębiorstwo Fair Play" 1999, wyróżnienia i Statuetki. Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski oraz Premier Jerzy Buzek przesłali Laureatom listy gratulacyjne, które odczytali Jerzy Mackiewicz, przedstawiciel Kancelarii Prezydenta oraz prowadzący Galę Piotr Kraśko. Po uroczystym wręczeniu nagród zgromadzeni mogli wysłuchać koncertu Waldemara Malickiego oraz orkiestry Filharmonii Narodowej pod batutą Bernarda Chmielarza. Bankiet, który odbył się bezpośrednio po koncercie był dla Laureatów oraz zaproszonych gości doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i porównania osiągnięć. |
|
|||||||||||||||||||||||||